پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

سال نو مبارک

از هرچی بگذریم سال جدید شروع شد همه ما سال قبل سال پرچالشی رو داشتیم اما امیدوارم در امسال این اتفاق برای هیچکس نیوفته


یه سری برنامه ریزی هایی کردم که امیدوارم بتونم یا بهتر بگم بزارن انجام بدم.

اوضاع احوالم خوبه امیدوارم اوضاع شما هم خوب باشه 


فقط اومدم بگم از زندگی لذت ببرین از تعطیلات لذت ببرین تو خونه بمونین تا زودتر بتونیم بیرون بیاییم

دوباره میگم سال نو مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا وحشی چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 22:43 https://sararamsar.blogsky.com

خوشا به حال کسایی که لینک من هستند از غم دوجهان کشککی جستند گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند ولی دل به وب با حال من بستند دست و روی خو را بشستند شبانه روز تو وب من نشستند گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را حرف الکی نزن و لینک بکن سارای موش موشی را منتظر جواب لینکت هستم پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم

سلام خوش اومدی

دخترپاییزی(مهتاب) سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 13:10 http://girl-alone2014.blogfa.com

سلام.خوبین شما؟؟
آپم خوشحال میشم بهم سربزنید...

سلام مرسی حتما سر میزنم

فراری یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 02:13

عه! آقا سال نوی شما مبارک! من تو خبرنامه‌ی وبلاگت عضو شده بود که آپ شد خبردار شم بیام، چرا هیچی برام نیومد پس؟! :/
سال خوبی باشه برات. روشن‌تر، سبک‌تر. :)

سلام ارمین خوبی؟
مرسی
نمیدونم چرا نیومده واست
توام همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد