پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

قدیما

نمیدونم چرا امروز یاد زمان قدیم افتادم یاد یک صفحه وبلاگی به اسم دختر خیابونی اون موقع ها خیلی با هم میگفتیم و میخندیدیم. یادم نمیاد اخرین باری که با هم حرف زدیم پیام دادیم . یادش بخیر اون موقع یاهو مسنجر بود اینترنت دایال آپ بود و همین. اون موقع ها ایرانسل هنوز همه جا آنتن نمیداد. اونموقع شب ها با اس ام اس های پیاپی چت میکردیم و میخوابیدیم. نمیدونم الان کجایی چیکار میکنی زنده هستی یا نه. فقط امیدوارم که هرجا باشی خوشبخت باشی.

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 23:25

♥️تمام دوستت دارم هاى دنیا را هم که جمع کنند:
باز تو را یک جور دیگر خیلی بهتر
" دوست دارم"♥️

مرسی عزیزم منم دوستت دارم ایشالا که هرجا باشی خوشبخت باشی

مونا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 15:30

سلام عزیزم.....تولدت مبارک انشالله که همیشه و همه جا سالم و سرحال و خوشحال و خوشبخت باشی.....خیلی حرف تو دلم هست که بهت بگم ولی..... فقط اینو بدون همیشه و همه جا به یادت هستم.

ممنونم

آویشن دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 19:11 http://Dittany.blogsky.com

واقعا ولی دوستی های اون دوران انگار کیفیت بهتری داشت با وجود اینکه وصل شدن به اینترنت سخت تر بود. الان همه درگیر مشکلات خودشون هستند و حتی خیلی از دوستان به اصطلاح صمیمی سال تا سال یادی از هم نمی کنند .

دقیقا گذشت روزای خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد