پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

نمیای

سلام

خیلی وقته خیلی که نیومدم. اینقدر اوضاع بهم ریخته هست که بعضی چیزا رو واقعاً فرصتی براشون نمیکنی و فقط توی فکرشونی که اااا به این کار نرسیدم. دقت کردین جایی که کم میارید مجبورید که از خودتون بزنید خب منم مجبور شدم که از اینجا بزنم اما اخرش چی اخرش برگشتم چون اینجا تنها جاییه که وقتی همه مشکلات می ریزه رو سرم میام و کلی غر غر میکنم تا اروم شم. الانم همین شده

اونم بگم گم شدم همه چیزام ریخته بهم نمیتونم برنامه ریزی کنم کارامو سرو سامون بدم پ. کم اوردم. دلم میخواد یه مسافرت برم. دلم میخواد از همه چی بکنم و فرار کنم یه مدت اما هرجی میبینم نمیشه تعهد دادم به این کارایی که باید انجام بدم. دعا کنید زودتر تموم بشه. به سرانجام برسه

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:10 http://www.yfmh.blogfa.com

دقیقا منم یه پست با این محتوا دارم
اخرش همین وبلاگ نویسی حالمونو خوب میکنه ولی همیشه فراموشش میکنیم

فراموش که نه بیشتر کارای دیگه رو ارجحیت میدیم بهش

دخترپاییزی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 23:22 http://girl-alone2014.blogfa.com/

سلام...

مرسی بهم سرزدید

نمیخواین مطلب جدید بزارین تو وبتون؟

چرا دوست دارم بزارم اما وقت نکردم هنوز

دخترپاییزی(مهتاب) یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 14:03 http://girl-alone2014.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت شما...خوبین؟
بنده بعد حدود۴سال باز برگشتم وبم و پست گذاشتم...خوشحال میشم اقا علیرضا باز سربزنید
عیدتون هم بارک باشه...
فعلا یاحق

افرین
موفق باشی خوش اومدی

نل چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 15:34

میای و غیب میشی چرا..

نه اینکه تو خیلی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد