پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

دست به قلم

بازم دست به قلم شدم و شروع کردم کمی اراجیف نوشتن دوباره پاکشون کردم بازم جدید نوشتم باز پاره کردم. دیدم نه نمیشه اینجوری فقط دارم به درختای دنیا ضرر می زنم در نتیجه بهترین راه رو انتخاب کردم بیام هی توی سیستم بنویسم هی بفرستم چرک نویس امروز چرک نویس رو نیگاه کردم دیدم اوووووو بالای 135 تا مطلب توی چرک نویس هست.

از طرفی توی پیغام ها رو هم نیگاه کردم از 4 سال پیش توی پیغام هست همه رو خوندم چه حسی داشت. و یادم اومد چه کسایی اینجا بودن و الان نیست و رفتن. هی روزگار


خب برگردیم سر اصل مطلب دوستان این پیوند های من خیلی قدیمی شده خدایی اگه نیستین و دیگه نمیایین بگین من یه ریزش بزنم اگر هم هستین که اعلام حضور کنید.

آرمین و آرش و سهراب و جودی و سارا و بهامین رو دیدم هنوز فعال هستند. اما بقیه نه میشه اعلام کنید. البته یکی زیر آسمان شهر هم کم و بیش هست.

......................

پ.ن1 : نل رمز گذاشتی من ندارم رمزتو.

پ.ن2: مردیت وبلاگتو گم کردم اگه میبینی وبلاگتو بزار.


نظرات 7 + ارسال نظر
ماتیلدا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 21:50

ماتیلتون برگشت

بسلامتی خوش اومده

سیدحمیدرضا باب الحوائجی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 23:19 http://www.khodrofanni.blogsky.com

درود بر تو علیرضا جان

منتظرم آپ کنی. چند هفته ایه که نیستی.

راستی بعضی از دستان وبلاگنویس به بیان مهاجرت کردند، اما بیان با وجود خوبی هاش برای من جذابیتی نداره.

هستم اما درگیرم نمیرسم بنویسم چشم می نویسم
اوهوم. ادم با خوبی و بدی های خیلی چیزا باید بسازه اگه دوسش داشته باشه

سیدحمیدرضا باب الحوائجی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 00:49 http://www.khodrofanni.blogsky.com

درود

منم هستم

خوبه که هستی دوستم

نل سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 00:12

سلام علیرضا جان
خوبی؟
من دیگه نمینویسم.یعنی فعلا نمینویسم...
رفتم توی خلسه..
با اینکه کلب ذهنم پره..توان نوشتن ندارم
خوشی شازده؟
همه چی خوبه؟
دلم تنگ شده برات..

سلام مرسی خوبم
ای بابا چرا چی شده؟ کمکی از دست ما بر میاد؟
خدا رو شکر خوبه
مرسی منم همینطور من همیشه که اینجا هستم

آویشن دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 02:00 http://dittany.blogsky.com

نوشتن حس سبک بالی میده به آدم.
اگه خبری از مردیت گرفتی به منم بگو چون خیلی وقته خبرشو ندارم.

اره
چشم خبری شد خبر میدم

پیامبر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 23:36

من ترکوندم وبلاگمو.دیگه وبلاگی ندارم ک بنویسم

چرا اخه؟

بهامین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:52 http://notbookman.blogsky.com

نوشتن عجیب آروم میکنه آدمو

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد