پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

تغییر اصول اول پیشرفت

اینکه می نویسی یه معقوله هست و اینکه دوست داری بنویسی و نتونی یه معقوله دیگه

اولی که هیچ

اما دومی خیلی حرفها می مونه تو ذهنت و از اونجایی که ذهنت خیلی زود گذر هست همه رو یادت می ره بعدش که بالاخره وقتش رو می کنی که بیای بنویسی هرچی زور میزنی هیچی به خاطرت نمیاد و میمونی اون همه اتفاق رو چطوری تونستی تو خودت هضم و حلش کنی که حالا فراموش کردی. از طرفی وقتی هم ننویسی پایگاهت میشه یه جای خاک خورده ولی خب چه میشه کرد مجبوری هر روز بهش سر بزنی و توش مطالب رو چک کنی. بگذریم خیلی چیزا تو ذهنم مونده و نگفتم و خیلی چیزها هم نمی خوام بگم

اما تصمیم گرفتم که بیام و از نو شروع کنم بیام و از زندگی چیز جدیدی برداشت کنم بهترین چیز توی زندگی اینه که خودت رو تغییر بدی و بتونی تغییرات رو توی عمل هم انجام بدی ما نه میتونیم دنیا رو عوض کنیم نه کشور و نه شهرمون رو حتی خونواده رو نمی تونیم عوض کنیم اما می تونیم خودمون رو عوض کنیم. هیچکس حق نداره به جای تو تصمیم بگیره و هیچکس هم حق نداره به جای تو نتیجه گیری کنه زندگی مال توست، تصمیم مال تو، اینده هم مال تو. باید ببینی جایگاهت کجاست و کجا داری سیر می کنی و می خوای کجا باشی. یه روزی ارزوهام چیزی بودن که الان شدن برام خاطره. پس هرچی جلوتر بری بالاخره میرسی بهشون فقط باید صبر داشته باشی. شاید باورتون نشه اما از همین الان که دارم می نویسم تصمیم گرفتم تغییرات رو نشون بدم و بهترین راهش هم همینه تو زندگی هرچی نیگاه میکنم میبینم که سریع تصمیم گرفتم سریع خودمو توی عمل انجام شده قرار دادم وگرنه هیچوقت نمیشد به جایی که الان هستم برسم. پس به نظر من بهتره که سریع تصمیم بگیری و سریع هم شروع کنی کاری به اخرش نداشته باش تصمیمی که درسته خودش درست میره جلو مگه اینکه کلا راه رو اشتباه رفته باشی و اینجوری هم باز به نظر من اشتباه نکردی و فقط برای تو شده تجربه. میدونم خیلیا میگن از زندگی بقیه و راه های اشتباه و تصمیمات دیگرون درس بگیر خب درست ولی اول اینکه هیچکسی تو شرایط تو نیست و توام تو شرایط دیگرون نیستی پس همه منحصر به فرد هستن توی این شرایط بهتره تصمیمی که یک نفر گرفته و به نتیجه نرسیده تو اصلاحش کنی قرار نیست همه دکتر بشن، همه مهندس بشن و... اما همه می تونن بشن فقط مهم اینه که مسیر رو درست برن و دیگه اینکه از مسیرشون لذت ببرن گاهی خسته میشیم میدونم خستگی داره دل زدگی داره دلسردی داره. اما توی این شرایط یه نگاه به عقب بندازید ببینید این همه راه اومدین ایا ارزش داره بزارید کنار و بگین از اول شروع میکنم؟ بدترین اتفاق ممکنه برای همه ما زمان هست زمانی که از دست رفته رو نمیشه برگردوند. خیلی ها تونستن زمان رو عقب بندازن و از زمان جلوتر باشن پس چرا ما نتونیم به شرطی که خودمون رو تغییر بدیم.

...............

پ.ن1: خیلی درهم و برهم نوشتم معذرت میخوام.

پ.ن2: تو ذهنم هی می اومد و نوشتم واسه همین اینقدر درهم شد. اولین باره که فی البداهه نوشتم.

پ.ن3: دوستتون دارم.

پ.ن4: قالب جدید چطوره؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 01:58 http://dittany.blogsky.com

به نظرم همین که خودت بخوای تغییر کنی مهم ترین تصمیم و گرفتی و اینکه اصلا کاری نداشته باش بقیه چی میگن چون همیشه یه عده هستن که آدم و نقد کنن.
منم خیلی وقت ها شده کلی حرف تو ذهنم بوده ولی تو اون زمان ننوشتم و بعدا که خواستم بنویسم نمی دونستم کدوم و بنویسم و کلا منصرف شدم ، باز خوبه تو حرفاتو جمع و جور کردی و نوشتی.
قالب وبلاگت هم خوبه ، به شکل و نوشته هات میاد.

موافقم که همیشه یه سری ادم بی خود هستند
مرسی
ممنون

بهامین چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 16:36 http://notbookman.blogsky.com

قالب جدید مبارک،خیلی قشنگه مخصوصا بک گراند سفید قالب.

برای منم خیلی پیش اومده وقتی پر حرف بودم و اما نوشتن سخت میشه واسم .

از تغییر و شروع کردن نوشتین یاد این‌متن افتادم ...
سعی کنید تا قبل از اینکه روزگار شما را تغییر دهد،
خودتان تغییر کنید
تغییر اگاهانه همیشه نتیجه بهتری از تغییر اجباری دارد.

حال و هوای هر روزت خوش.
عیدتون مبارک

مرسییی
موافقم تغییر اگاهانه نتیجه بهتری داره
عید شمام مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد