پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

اینم از امروز

به ساعت نگاه میکنم حدوداً 12:30 شب هست ( به وقت جدید) کاملاً کلافه ام گوشیم زنگ میخوره. نگاه میکنم شماره ایی ناشناس میگم الو قطع میکنه... و یه اس ام اس میاد شما یک تماس بی پاسخ از **63***0936 داشتید. ای بابا این کی میتونه باشه. دوباره زنگ می خوره. جواب نمیدم و میزارمش رو سایلنت. اس ام اس میاد. منم علیرضا جواب بده. به خودم می گم اخه منم هم شد نشونی. تو هر آدم احمقی می تونی باشی که این موقع شب زنگ میزنه. دوباره زنگ می خوره و با عصبانیت میگم الو. میگه سلام اوستا... میگم شما؟ میگه منم مرادی. 

فلش بک 

بنده در حال حاضر پروژه برق ساختمان می گیرم و انجام میدم و تحویل میدم. یه جورایی برقکار ساختمانی هستم ( البته جهت اطلاع دوستان دیپلم و فوق دیپلم برق قدرت و لیسانس الکترونیک هستم و از آنجایی که پارتی نداشتم و ..... فعلاً به صورت آزاد کار میکنم.بدون هیچ سرمایه ایی شروع کردم و با مهارت و پشتکار خودم. خدا رو شکر خودم هستم و خودم نه رئیسی و نه زیر دستی فقط صاحبکار که اصولاً صاحب خانه است، رئیس ما میشود؛ که هر روز ممکن است شخص جدیدی باشد.) آقای مرادی یکی از آنهاست.

پایان فلش بک

بله آقای مرادی بفرمایید این موقع شب...

میگه خواستم بگم تا پنج شنبه کار رو تحویل میدی؟ ( امروز شنبه و تا پنج شنبه شش روز باقی است و طرف یک ساختمان چهار واحده با حیاط و پارکینگ و مخلفات دارد دیگر حساب کنید)

نخیر جناب مرادی حالا صبح حرف میزدیم. نه باید پنجشنبه تحویل بدی من پنج شنبه عروسی پسرمه میخوام یکی از واحدا رو بدم توش مستقر شه. تازه سه شنبه وسایل میخوام بیارم بچینم توش. 

جناب مرادی عزیزم مشکل بنده نیست. یک ماهه میگم پول واریز کنید که اجناس رو براتون خریداری کنم پشت گوش انداختی. الان هم اجناس رو هنوز خریداری نکردی. از طرفی من درگیرم دو سه روزی اصلاً شرایط کار رو ندارم. از دوشنبه بخواین استارت میکنم. 

من نمیدونم پنج شنبه تحویل بده. الانم لطف کن جنس رو خریداری کن من بعدا باهات حساب میکنم کاری نداری عزیز. قربونت. راستی شرمنده دیر زنگ زدم الان یادم اومد. فعلاً بای

الو مرادی مرادی. بابا تو اگه پول ندی من از سر قبرم پول بیارم واست جنس بخرم. الو. 

نخیر گویا قطع کرده. اینم از اوضاع زندگی ما... دیگه خسته شدم از این شغل مضخرف. ساعت 3 طرف زنگ میزنه علی جون لامپ آشپزخونه روشن نمیشه گویا برق بهش نمیرسه. اخه...... مردک ساعت 3 و آشپزخونه چه غلطی میخوای بکنی.... 

توی فکر یک شغلم. یه شغل بی دردسر

یه شغل پابرجا.محکمتر از آهن

(مرسی فرهاد واسه کمک توی این شعر)

خلاصه دوستان به فکر شغل واسم باشید هرجای کشور

........................

پ.ن1: پدر کمی مریض احواله این چند روز هم که به مرادی گفتم نمیام درگیر بیمارستان و این چیزام. دعا کنید براش چیز خاصی نباشه

پ.ن2: برم بخوابم تا قبل اینکه یکی دیگه زنگ نزده شب خوش

پ.ن3: جای اون نقطه چین ها هر فحشی دوست داشتید بزارید..

نظرات 13 + ارسال نظر
mooty پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 http://dj-mooty.blogsky.com/

خدایی اینجام شغل نی
بهت اوستا هم ک میگن

:دی

هم راز چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:58

کل پست
قسمت مرادی
قسمت مشکلات و بیمارستان
کار جدید
إن شاالله که با توکل به خدا همه مشکلاتتون حل بشه

کل پست
مرادی خب چه میشه کرد همینه دیگه
حل میشه با امید به خدا

هم نفــــــــس یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:10 http://hamnafas-an.blogsky.com/

ان شالله پدرتون بهبود پیدا کنند

عجب ادمایی پیدا میشه حیف که اهل فحش نیستم

ان شاالله کارهم درست میشه با توکل برخدا و پشکار

ممنون
بله مشخصه واقعاً بلد نیستید
مرسی

zahraa یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:39 http://dr-coffe.blogsky.com

خیلی هم بلدم خجالت ....خیلی بدجنسی علیرضا

حالا این یه دفعه گریه نکن

Mary یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:55 http://words-world.Blogsky.com

سلام عرض شد
من همه رو میگذارم کنار و اول از همه برای پدر بزرگوار ارزوی سلامتی میکنم،ان شاالله که زودتر خوب شن
و شغل و پارتی و....چیزی نگم بهتره

ممنونم انشاالله
شغل و اینا مهم نیست. فعلا سلامتی برام مهمه

zahraa یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:30 http://dr-coffe.blogsky.com

بله :)

نه بابا خجالت؟ مگه بلدی :دی

موج یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 16:12

انشا الله که پدرتون هر چه زودتر بهبود پیدا کنن .....اوضاع کار همه داغونه اصلا شما کسی رو تو این مملکت پیدا میکنی که راضی باشه از کارش ؟

ممنون
راستش نه

zahraa یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:46 http://dr-coffe.blogsky.com

ایشالله که پدر چیزیشون نیست....توکلتون به خدا باشه
همه ی شغل ها سخته....فقط کاسبی که یه پشتوانه به عنوان پول قلمبه بابا داشته باشی آسونه....شما از پس همه مشکلات بر می یاید....شبا هم گوشی تون خاموش کنید دیگه نکته دیگه ای به ذهنم نمیرسه....قوی باشین....ضمنا معذرت که فک کردم کامنتم تایید نشده،مثل اینکه وسط راه گم شده

مرسی
بله پشتوانه. چشم خاموش میکنیم.
خواهش میکنم. خدا رو شکر مشکل از طرف من نبود اما خوشحالم پرسیدی و سوتفاهم برطرف شد

ویس یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:19 http://heybateveys.blogsky.com

سلام

اول از همه برای سلامتی پدرتون دعا میکنم ان شاءالله که هر چه زودتر حالشون خوب بشه

و بعدم برا خودتون که کارو بار مورد علاقتونو پیدا کنید..

اوضاع کاری همه جا به هم ریخته است در حال حاضر روی همین کارتون تمرکز کنید و ازش لذت ببرین تا ببینید خدا چی میخواد

موفقو سربلند باشید

ممنون
بله همه جا به هم ربخته

نیلوفر(آبی دلان) یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:51 http://niloofernando.blogsky.com

عجب آدمایی پیدا میشن !
چقد کم رو هم تشریف دارن .
به هر حال هر کاری سختیای خودشو داره ... تجربه نشون داده شغل عوض کردن ، چندان نتیجه مثبتی نداره .
اگه میتونین ، تحمل کنین فعلا . :)
ایشالا حال پدرتونم خوبِ خوب بشه .

واقعاً عجب آدمایی پیدا میشن
مرسی

J.a یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

برادر منن شغلهای بسیار بسیار متفاوتی رو امتحان کرد و شکر خدا الان کارش خوبه نسبتا...!
برای پدرتون هم دعا میکنم انشاا.. حالشون خوب بشه...

جای خالی رو هم پر کردم...!

ممنون
خب این خنده نشونه اینه که خوب جاشو پر کردی

بهامین یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:21

سلام
کار و شغل داشتن
همیشه خوبه
واسه شروع همیشه خیلی نباید بلند پروازانه نگاه کرد
ان شالله موفق باشین

مرسی من هم نگفتم بد هست و شاکر هستم و الان سه ساله کارم همینه

نل یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 http://ykishodan.blogsky.com

اوضاع کار داغونه اما توکل به خدا.امروز حرف جالبی شنیدم :نا امیدی دسیسه شیطانه.اسیرش نشو!
توکلت بخدا.انشالله درست میشه:)
برای پدرت هم دعا میکنم.انشالله خدا سلامتی و طول عمر با عزت بهشون بده.خدا همه مریضهارو شفا بده.

روزگارت پر لبخند

ممنون. نا امید نیستم خسته ام کمی استراحت و مسافرت بدون دغدغه حالمو خوب میکنه
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد