پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

یکی گفت...

یه دوستی داشتم حرف خوبی میزد میگفت:

یا از کسی خوشت نیاد یا وقتی خوشت اومد امروز و فردا نکن تا دیر نشده برو جلو و حرفت رو بزن یا قبول میکنه یا نه  اینجوری حداقل حرفت رو زدی و بعد ها پشیمون نمیشی که اخ چرا حرفمو نزدم اگه میگفتم شاید قبول میکرد. جالبتر از همه اینه که بعد ها با یکی عن تر از خودت میبینیش اونوقت که تا ماتحتت میسوزه. پس برو و خودتو خلاص کن و تو افکارت واسه خودت از اون یه بت نساز و تو توهم باهاش زندگی نکن.


اون موقع ها میگفتم سخته بری و نه بشنوی هرچی که ساختی رو خراب میکنی شاید الان یه نگاهی بهت بکنه اما از فردا فحشم میخوری. اما الان باهاش موافقم

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم طلا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:26

این پست مال آزش خلج بود.این پستش چند ساله تو ذهنمه...اتفاقا چند روز پیش به خود آرش گفتم همین رو...نمیشه هزار بار خواستم برمو بگم نشده.به مرز جنون رسیدم.رسوای عالمو آدم شدم.. همه از این عشق 3ساله خبر دارن اما عر بار خواستم بهش بگم متونستم.همیشه ترس این باهامه که نکنه بعد از گفتن پشیمون بشم.نکنه این آدم ارزش پا گذاشتن رو غرورمو نداشته باشه و هزار تا نکنه ی دیگه.3ساله کارم شده اینکه هر هفته برم تو ایستگاه اتوبوس که مثدا وقتی فلان ساعت میخواد بره دانشگاه منو اونجا ببینه.هزار بار خواستم بهش بگم اما هر بار دیدمش لال شدم.

به نظر من مرگ یکبار شیون هم یکبار

kousar دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:00 http://www.asheghedivoone.mihanblog.com

وب خیلی قشنگی داری.....
به منم سر بزنی خوشحال میشم هااااااااااااااا
ایا میدونی که اودن به وب من هیچ خرجی برات نداره....؟؟؟؟؟؟؟
ایا میدونی اومدن به وب من هیچ سختی نداره...؟؟؟/
پس اگه همه ی اینارو میدونب بدو بیا....
منتظرتم....

احمد چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:38 http://hor-73.blogsky.com


حُرباش برای آزادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد