پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

حرف های دلتنگی

یکی از دوستان گفت :


زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را


....


می‌خواهم آب شوم در گستره‌ی افق آنجا که دریا به آخر می‌رسد و آسمان آغاز می‌شود

امروز را هم دوباره دنبالت می گردم......مثل همه روزهای نبودت!!! امروز هم سراغت را از تمام برگها می گیرم...! شاید برگی را از قلم انداخته باشم! 


.....

پ.ن : حرفی برای گفتن ندارم

نظرات 5 + ارسال نظر
آینه ی نابینا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:34 http://ayeneyenabina.lxb.ir

زندگی ب عزتش میارزه ؛ با ذلت ک باشه ؛‌ مرگ شرف داره ب زندگی .

متن زیبایی بود . خیلی لذت بردم از خوندنش .

سهراب جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:25 http://igw.blogsky.com

اگه حرفی واسه گفتن نداری ... چیز خوردی که روده درازی میکنی

چشم

tika سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:55

سلام قبلا مطلبو خونده بودم جایی ولی جا داره تشکر بکنم

خواهش

مهران دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:37

حرف برای گفتن نمی خواست.. خودشون گویای همه چی بودن اینا!

پ.ن: این چقد قشنگه!

مرلین کبیر با ریش های گره کرده دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 http://merlin185.blogfa.com

اولا سلام...
دوما چطوری پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟ خوش می گذره؟؟؟؟آقا نمی دونی چقدر از دیدنت خوشحال شدم...خیلیییییییییییی.
سوما چرا آیکون کنار نظرات سطل زباله است؟؟؟
چهارما آهنگ وبلاگت رو دوست دارم
پنجما...ممنون که هنوز منو فراموش نکردی...یادش بخیر یه زمانی به ریش من قسم می خوردی!!!
ششما... ممنون که کامنت گذاشتی برام.
هفتما...یه مطلب جدید هم نوشتم بیا و روشن کن چشمای مارو
هشتما..........دلم گرفت از نوشتت...علیرضا جان چی شده؟؟؟

اول سلام
دوم خوبم ما نیز خوشحال شدیم
سوما من بهترین چیزامو تو سطل نگه میدارم
چهارم اهنگ رو کادو پیچ کنم برات ؟
پنجم ما هیچ کس رو فراموش نکردیم بقیه هستند که مارو فراموش کردن
ششم خواهش
هفتم چشم
هشتم نه خدا رو شکر هیچی نشده من هرگونه افکار احساسی رو رد میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد