پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

معنی عشق

گفتم اخر، عشق را معنا کنیم

بلکه جای خویش را پیدا کنیم

امدم دیدم که جای لاف نیست

عشق غیر از عین و شین قاف نیست

آمدم گفتم به آوای جلی

عین، یعنی عدل مولایم علی

شین، یعنی شور الله و صمد

قاف، یعنی قول هو الله احد

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:26 http://ayeneyenabina.lxb.ir


خدایا! به هرکی دوست میداری بیاموز که عشق اززندگی کردن بهتر است و به هرکس که بیشتر دوست میداریش بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است

زنده یاد شریعتی

آرمینا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:38


نه به مولا ، همین‌جا قشنگه!

آرمینا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37


من قبلاً بهت نگفتم که کله‌ی ِ قالبتو دوس دارم آیا ؟ :-?

دارم به هر حال!

نه گویا نگفته بودی
قابلتو نداره درش بیارم کادو پیچ کنم واست؟

tika پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:52 http://sokoteshab90.blogfa.com/

شبی ماه آب خواهد شد
و تمام پنجره ها غریب
و زمین تنها خواهد مرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد