پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

شعر بابا

ببین بابا کنار قاب عکست ، دوباره رنگ دریا را گرفتم

دوباره لا به لای خاطراتم ، سراغ بوی بابا را گرفتم


سراغ خنده های مهربانی ، که بر روی لبت پروانه میشد

میان سیل نامردی برایم ، فقط آغوش تو مردانه میشد


غبارخستگیها ر اکه هرشب ، دم در، از نگاهت می تکاندی

همیشه فکرمیکردم که دردل ، تمام بار دنیا را نشاندی


دوباره دیر میکردی و شبها ، کنار تخت خوابم می نشستی

منوتصویریک خواب دروغی ، تو با بوسه غمم را می شکستی


ترا می دیدم از لای دو چشمم ، که روی صورتت جای ترک بود

دوباره قصه تردید و باور ، دوباره سهم چشمانت نمک بود


تو بودی و خیال آسوده بودم ، که تو فکر من و آینده بودی

تومیگفتی سحرنزدیک اینجاست ، و بر این باورت پاینده بودی


ببین بابا که حالا از سر ما ، هزار و یک وجب این آب رفته

از آن وقتی که رفتی چشم تقویم ، به پای راه تو در خواب رفته


ببین حالا شب و تنهایی و درد ، که چشمان مرا تسخیر کرده

سحر جامانده پشت این هیاهو ، بگو بابا چرا تأخیر کرده ؟


شبی در کودکی خوابیدم وصبح ، تمام آرزو ها مرده بودند

تمام سهم من از کودکی را ، به روی دست بندت برده بودند


ترا بردند از این خانه وقتی ، که چشم مادرم رنگ شفق بود

من و یک سنگرازجنس سکوتم ، تو جرمت ایستادن پای حق بود


من و فردای من قربان خاکت ، که ما قربانی این خانه بودیم

تو را بردند اما من که هستم ، که ما هم نسل یک افسانه بودیم


تو را بردند از این خانه اما ، تمام شهر بویت را گرفته

ببین بابا بهاران بی تو آمد ، که رنگ آبرویت را گرفته


تورفتی تاکه بعد ازتودرین شهر ، تمام خانه ها آباد باشند

تمام بچه ها در فکر بازی ، و بابا ها همه آزاد باشند

نظرات 9 + ارسال نظر
سهراب سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:05 http://igw.blogsky.com

نمیدونم چطوریه که اینجا تبریک گفتم و یادم نبوده که مال توئه ...

عجیبه ولی از من هیچی بعید نیس

به بازی وبلاگی دعوت شدی از طرف من :دی

shadi دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:08 http://www.iamdone.com

....................\..\\........../. //..
......................\..\\......../. //..
.......................\ ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|..\..سلام....`-._ .. _.--' ............_..`...
........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\.
....................../...........|....\........... خوشحال می شم..............|.`\.\..
...................../_....__)......\................ بهم سری بزنی...........|...`\.\.
.................../.............\.......|................... دوست داشتی......./.......).).
..................|...............|......|..................... با این وسیله بیا...../......(.(.(.
..................|...............|......|...................... ! خیلی با حاله ..../.........).)
..................|..()...()...|......\.............|....نظر یادت نره..........._.-'...........(.
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..

سهراب شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:15 http://igw.blogsky.com

اینجا کجاس که لینک من توش هست ولی من نمیشناسمش ؟

بوقی من باید آدرس تو رو از وبلاگ سعید پیدا کنم ؟

آرش پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:36 http://bachegia.goldfox.us

بیا آپ کن بابا ! میخونیم وبلاگتو ، باور کن :D

انقدر بدم میاد از اینایی که یهو یاس فلسفی میگیرن آپ نمیکنن :D

شادی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 http://www.iamdone.com

dosesh dashtammmmmmmmmmmmmmm

سهراب دراکولا شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:48 http://2ham-2ham.blogfa.com

دروووووووود !

منتظرت بودم ! شادم کردی اومدی !!!!
من تازه امروز امتاحانا رو تموم کردم اومدم یه شاد بشم از این شعر ها میزاری ! غمم گرفت . الان هم خنثی هستم ! چون اومدی شاد شدم شعر خوندم غمم شد !!!!
قاطی کردم بیخیل !

فردا پس فردا بیای به روزم !

شاد باشی

بدرود

mahtab شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:07 http://5sun.blogfa.com

salam.etefeghan ham sms dad ham zangid
khoda omre ba ezat behet bede javoon che del paki dari

سولماز شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:48 http://2ham-2ham.blogfa.com

ممنون از commentت
شعرت هم جالب بود...یاد خیلی از آدمها انداخت منو آدمهایی که میشناختم و نمی شناختم...با از بین رفتن یه آدم نه تنها جایی از دنیا درست نمیشه...بلکه خیلی از زندگیها خراب میشه...بیشتر از چیزی که هر کدوممون بتونیم فکرشو بکنیم
کاش همه آدمها بدونن که کار درست و خوب بودن چیزی نیست که سلیقه هر کدوممون میگه

m چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 http://sokoote-gham.blogfa.com

inam bara in k khoshhal shi aziz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد