پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

ویژه عید

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ                              ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ                                               ای مدبر شب و روز

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ                                  ای گرداننده سال و حالت ها

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ                         بگردان حال ما را به نیکوترین حال

سلام

سال نو مبارک

سالی که گذشت امیدوارم برای همه سال خوبی بوده باشه. برای من که نبود ولی خب گذشت.

این سال جدید امیدوارم واسه تک تک شما عزیزان سالی پر برکت از همه لحاظ و پر از موفقیت و شادی باشه. برای همه شما آرزوی سربلندی و سرخوشی و سرافرازی دارم.


در آخر از همه عزیزان طلب حلالیت می طلبم. بالاخره نوبت ما هم شد که پا به سرزمین نینوا بذاریم. نایب الزیاره همه هستم توی نجف و کربلا و کاظمین و سامرا. امیدوارم سالی که برای من شروعش با این باشه. پایانش هم با همین باشه و پر از برکت و شادی و موفقیت باشه.

دوستتون دارم :گل:

نظرات 9 + ارسال نظر
یکی زیر اسمان شهر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 03:56 http://mylifetimenotes.blogsky.com

خیلی وقته اپ نکردین نمیاین؟

سلام چرا میام به همین زودی

الهام سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:57

سلام
سال نو مبارک باشه
همیشه شاد و خوش وسلامت باشی

سلام ممنونم

mahtab سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 13:17 http://pareparvaz-mahtab.blogfa.com

سلام .بله دیدم...و خوشحال شدم از حضورتون+
بیشتر سربزنید.
پست جدید گذاشتم

بله حتماً چشم

motahare شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 14:28 http://hshm.blogsky.com

بعله متاسفانه :| مجبورم مجبور :|
سال نوی تو هم مبارک!!

مرسی

mahtab شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:41 http://pareparvaz-mahtab.blogfa.com

سلام...سال نو شمام مبارک
خوبین؟
فک نمیکردم به وبم کسی سر بزنه دیگ!گفتم میرم وباز برمیگردم....ولی وقتی هیچ کس منتظرت نباشه چه برگشتنی اخه

سلام ولی دیدی منتظر هستند کسانی

motahare چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 15:48 http://hshm.blogsky.com

سلام! اره واس منم اصلن سال خوبی نبود نود و پنج! ولی ب قول تو گذشت بالاخره !
من چیزی ک خودم دوس دارم برام اتفاق بیفته رو برات ارزو میکنم! ارزو میکنم هم سلامت باشی هم پر از موفقیت باشه نود و شیش برات! خوشبحالت من ک ن مکه رفتم ن کربلا ن اینجاها ک گفتی :( بر منم دعا کن ی عالمه! جدی فراموش نکنیا. خوش بگذره :)

ان شاء الله که روزی تو هم میشه. چشم حتماً

بهامین سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:05 http://notbookman.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم سال آینده سال خوبی باشه واستون
سال نود و پنج تلخیش بیشتر لز شیرینی هاش بود
چه عالی خوش به سعادتون
سفرتون بی خطر و پراز خاطره
التماس دعای خیلی زیاد
ان شالله سلامت برگردین از سفر

سلا عید توام مبارک
چشم ممنون

نل سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 13:03

التماس دعا علیرضا...

چشم نل

مونا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 00:05

سلام علیرضا جان.سال نو مبارک ایشالله امسالت بهتر از پارسال باشه.و همیشه خنده رو،رو لبات ببینم.التماس دعا رفتی حتما دعام کن.
سالی که شروعش با این سفر معنوی باشه انشالله سال خوبی میشه برات.

سلام
مرسی
سال نو توام مبارک
چشم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد