پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

بهترین عید میلاد

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد   ////   حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

...............

سلام. خیلی گیر بودم اما نمیشد واسه این روز عزیز چیزی ننوشت. عید میلاد مبارک

توی این یک ماهی که نبودم، کماکان دنبال کار هستم. دیگه یه جورایی پس انداز ته کشیده و کفگیر به ته دیگ خورده. ولی خب خدا بزرگه. خودش می رسونه.

جاتون خالی رفتم امتحان کنکور دادم و مثه کارشناسی فقط 23 تا تست زدم. فکر نمیکنم که اتفاق خاصی بیوفته.

نتایج آزمون نظام مهندسی رو هم اعلام کردن و دقیقاً 25 تا تست درست زده بودم متاسفانه 5 تا کم بود و قبول نشدم.

این از کلیه ماه که صبح میرم و شب برمیگردم خونه و خبری از کار نیست.

نت مشکل داشت و نمیتونستم وبلاگمو باز کنم همش جاهایی میرفتم که وای فای رایگان داشته باشه 

..................

خدایا خداوندا پروردگارا تو رو به این روز عزیز تو رو به امام زمان قسم که هیچ بیماری روی تخت بیمارستان نمونه. هیچ مریضی توی دنیا وجود نداشته باشه. همه توی همین امشب شفا بده. برای تو کاری نداره. لطفاً

خدایا هرچی تو دل دوستان وبلاگی و غیر وبلاگی هست اگه به صلاحشونه برآورده کن.

خدایا نیم نظری به ما هم بکن.

............................

پ.ن1: باز هم میگم شب بزرگیه عید میلاد همه مبارک 

پ.ن 2: دوستی که پیام خصوصی دادی و گفتی وبلاگت مزاحم داشت کامنتتو خوندم خیلی ناراحت شدم ولی جایی نداری که با هم صحبت کنیم. آرزو میکنم که یه وبلاگ جدید بزنی. منتظر آدرس جدیدت هستم

نظرات 14 + ارسال نظر
سیاهچاله یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:50

خجالتم خوب چیزیه:| بیا اینجا رو آپ کن...آیکون خشم اژدها:@

چشم چشم
آپتو دیدم خودت موندی چی بنویسی بعدش به من میگی

...@...@ شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:32 http://surprise-tavallod.blogfa.com

سلام...وب زیبایی دارید...منم میخام ازتون دعوت کنم به وب منم سر بزنید و تولد یه نفرو بهش تبریک بگید میخام تبریک تولداش به1368 تا برسه....ممنون میشم اگه کمکم کنید surprise-tavallod.blogfa.com[قلب]

ممنون
حتما

rava پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:38 http://rava-ham.blogsky.com

سلاااااام دوست من

عید تو هم با کلی تاخیر مبارک

کجایی پسر:// سر بزن بهمون

سلام
مرسی چشم

Maryam h پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:07 http://words-world.blogsky. com

سلام
کجااایی

سلام
همینجا

reza جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:19 http://shadyakh.blogsky.com

الهام چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:36

سلام
الان دیدم و تعجب کردم از این که چیزی نوشتی
ایشالا کار پیدا میشه
خدا بزرگه
نگران نباش

سلام
ان شاء الله

سیاهچاله دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:31

سلام علیرضا :دی

سلام سیاهچاله :دی

نل شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:06

تو 23تا تست ضریب 4 درست بزنی رتبه ات زیر 900 پسرجان!
انشالله کارت درست میشه خیلی زوود:):)
دعاهاتم آمین:)

بله صد در صد رتبه ام. 900 میشه
مرسی نل

خانوم عینکی ! جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:20

خخ میگما اها منم سلامتی امیدوارم هرچ زودتر امتحانام تموم شن شنبه امتحان ریاضی دارم ی عالمه هعی هیچی هم نخوندم
اتفاقا تصمیم دارم دوباره یکی دیگه بزنم و هرگز نبندمش میخام تا سالها بمونه و بعدنا بیام ارشیوای قبلیو بخونم و حسرت بخورم
راستی تابستون میخام کلاس زبان آلمانی هم برم :))
من فعلن برم ریاضیمو بخونم خخ بازم بهت سر میزنم

ان شاء الله
کار خوبی میکنی حتما تابستون برو ثبت نام کن
بروم موفق باشی

بهامین دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:35 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عیدت مبارک
به امید استجابت دعای همه

سلام. مرسی
ان شاء الله

خانوم عینکی ! یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:05

ها راستی عیدتم مبارک ! آمین !
اصلنم حواس پرت نیستم

مرسی عید توام مبارک عینکی :دی
میدونم حواست پرت نیست. فقط سه به هوایی

خانوم عینکی ! یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:04

سلام دادا ! عید تو هم مبارک ! یوهو اومدم وبت دیدم آپ هم کردی دلم خیلی گرفته یادش بخیر فک کنم اواخر شهریور بود ک وبلاگمو زده بودم چ ارزوهایی ک نداشتم هعی
چیخبرا ؟؟

سلام
مرسی. ممنون ییهو اومدی وبم. اره ایشالا که دوباره باز کنی وب جدیدی رو
ان شاء الله که ارزوهات بر آورده می شه
سلامتی خبری نیست شما چه خبر؟

ترقی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:33 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام:عید شما هم مبارک امیدوارم امروز یه عیدی خوب از خدابگیرین و مشکل بی کاریتون حل بشه

توکل بر خدا

سلام. مرسی. ممنونم

Maryam h شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:43 http://words-world.blogsky. com

سلام سلام سلام
خسته نباشی،پیدا میشه ب امید خدا
ما هم دعا میکنیم
عید شمام مبارک،موفق باشی
و الهی امین

سلام
مرسی. ان شاء الله
ممنون
مرسی.
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد