پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

دو کلوم حرف حساب

سلام. لازم دونستم دو کلوم با همه دوستان وبلاگیم حرف بزنم. 

یه سری اتفاقاتی افتاده براتون. همه مشکل دارید میدونم. براتون ارزوی این رو دارم که همه مشکلاتتون حل بشه. اما یه سری چیزها هست که میخوام خودتون قضاوت کنید.

مثلاً شما در زندگی واقعی خوشتون میاد یکی ییهو ول کنه بره؟ یکی جواب پیامتون رو نده؟ 

خب معلومه که خوشتون نمیاد.

در دنیای مجازی هم همینطوریه. اینو به جرات میگم به این خاطر که توی این یه هفته ای که گفتم نیستم همینجوری واسم کامنت میزاشتین. این یعنی ما برای هم مهم هستیم.

پس چرا ییهو بی خبر وبلاگتو میبندی و میری؟ مگه اینجا دوستانت نیستند؟ فکر نمیکنی این توهین بهشون هست؟

چرا ییهو وبلاگت رو میشه یه وبلاگ خاک خورده و بعد از یه مدت میای میگی ببخشید؟ فکر نمیکنی بگی من مدتی نیستم بهتر باشه؟

چرا ییهو واسه وبلاگت رمز میزاری و به کسی نمیدی؟ خب اگه میخوای خودت بنویسی و تنها باشی چرا بقیه رو دعوت کردی به خوندن مطالبت؟

از طرفی من نمیگم نرو. نمیگم نبند. نمیگم رمز نذار اما قبلش اطلاع بده. اینجوری خیلی خوبه. احترام به دیگرون عالیه.

همین.

...............................

پ.ن1: لازم دونستم این رو بگم. ببخشید که نظر دادم در موردتون.

پ.ن2: به وبلاگاتون سر میزنم اما مغزم قفل کرده و نمیتونم نظری بدم خیلی حرفا هست شما به بزرگی خودتون ببخشید. دعا کنید مغزم باز فعال شه 

نظرات 12 + ارسال نظر
هیوا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 17:13 http://yektayegiti.blogfa.com

:دی

هیوا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:26 http://yektayegiti.blogfa.com

آخ شمام که حرف دل ما رو میزنی...
واااالا...فقط به خودشون فکر میکنن...
یکی نیست بگه تو که میخواستی بری چرا اصن اومدی...
من تا الان هزار بار توسط این افراد نابود شدم.

پس الان شما روح هزارم هیوا هستی

Maryam چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 15:56 http://words-world.Blogsky.com

سلااام
من برگشتم!
خوبی؟سلامتی؟
اون پایین پست بالایی دیدم گفتی دستت شکسته،بد نباشه
ایشالله زود خوب شی
ااااا منم جز هموناییم ک با اطلاع برای یه مدت میرما!!
راه ارتباطی هم بود،جیمیلم!
اصن چقد من خوبم!خدایا ازت ممنونم بخاطر خلقتم

سلام
خوش اومدی
ممنون خوبم.
ممنونم ایشالا خوب میشه
بله بله شما خوبی :دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 22:33

خب آقای باهوش باید بگم که اون دوستم به من رمز نداده
ولی قبل از رمزی کردنش گفته بود که یه مدت خلوت میخواد....
بعدشم بعد از شونصد و هفتاد بار غ فعال کردن دیگه باید عادت میکردی خب:دی
هیچ من قهر بودم یادم رفته بود:/

خب دیگه:)
موفق باشی آ

خدایا شفاش نده.
اخ یادم رفت یه بار گفتم حله حله

j.a سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 18:27

خب بحمدالله من که مخاطبت نبودم:)))))))))

ای کسانی که رمز گذاشتید بدانید و اگاه باشید که تو هم بودی
به اون دستت بگو رمز رو هم بده

لیلا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام علیکم خیلی ممنون از حضور و تبریکتون


اون کسی که نمی نویسه با اون کسی که حذف میکنه فرق میکنه اون کسایی که نمی نویسن یا در شرایط روحی مناسبی نیستند و یا سرشون شلوغه و یا دسترسی به نت ندارند و.......

ولی مساله اینجاست اون کسایی که حذف میکنند این خیلی بده دلیلشم به نظر بنده فقط ترسه به آدمای ترسو هم اصلا نمیشه اعتماد کرد چون به خاطر ترس از همه چیزشون میگذرن اگه میدونید کاری که انجام میدین درست نیست خب انجامش ندین به صدای درونتون گوش بدین ی وب جدید بدون ترس با مطالبی که وجدانتون راحته بنویسید و آدرسشو بدین به کسایی که مطالبتونو دنبال میکنن:))))

بازم ازتون ممنونم به خاطر همراهیتون

دقیقاً حرف منم همینه.
احترام بذاریم

مهندس جان شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 http://mohandesjan.blogsky.com

حق با شماست
من به شخصه شرمنده شدم واسه زمانایی که بی اطلاع رفتم

امیدوارم دیگه تکرار نشه :دی

بهامین شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 http://notbookman.blogsky.com

سلام
کاملا حرفتون منطقی دنیای مجازی مثل واقعی تفاوتی نداره
قبول دارم نباید بی خبر رفت

اوهوم. شما هم رفتید ولی گفتید. البته راه ارتباط دسترسی هم گذاشتی. این خیلی خوبه

هم راز شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:57

سلام علیرضا خان:)
گفتی جمعه میخوای حرفی بزنی...کنجکاو بودم چیه خلاصه اومدم بیینم چه خبره!
درست میگی و حرف همیشه ی منم بوده...
منم الان به خودم افففففتخاااااار میکنم با این تفاسیر :دی
شاد باشی

سلام
شما گفتی که میخوای بری ولی هیچ راه ارتباطی نذاشتی. پس بازم نمیشه پیدات کرد

سیاهچاله شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:28

منم همیشه برام این قضیه سوال بوده!
که مثلا بابا درسته اینجا دنیای مجازیه، اما آدم ها حداقلِش به نوشته های کسی وابسته میشن! چطوری آدمایی هستن که حتی بدون یک خداحافظی کوچیک، وبشون رو حذف میکنن و تو رو می زارن توی بُهت؟

اوهوم. حرفمون یکیه.

موج شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

من ترجیح میدم افراد رو قضاوت نکنم و فکر کنم واقعا تو شرایطی بوده که اصلا امکان اطلاع رسانی نداشته . ولی باهات موافقم بخاطر احترام به مخاطب بهتر که اطلاع رسانی بشه

شما خیلی خوبی. ادم باید خیلی بزرگ باشه که قضاوت نکنه. شما به این فعل بزرگی رسیدین. عالیه.

سحر شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:55 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
65160

مرسی شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد