پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

خداوندا نظری کن....

عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید...


خدا نظاره گر همه اعمال خوب و بد هست. 

میگن تو چیزی از خدا بخوایی بهت میده و اگر بهت نداد در آخرت ده برابرشو بهت میده.

خب این درست اما اگه کسی ازش فقط یه شغل بخواد و اون بهش نده در آخرت ده برابرشو هم بخواد به طرف بده. این فرد توی دنیا چیکار باید بکنه؟ برای چی زندگی میکنه؟ با چی زندگی کنه؟ خب به راه کج هدایت میشه اینطوری. و در آخرت هم به خاطر گناهان راه کجش چوب توی آستینش میکنن. 

ممکنه کسی جواب این سوال رو بده؟ هیچکس جوابی نداده تا الان

نظرات 8 + ارسال نظر
ناشر مولف دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:39 http://khanehfarda.blogsky.com

در آخرت قراره معادلاتی حل بشه که فقط خدا میتونه حلشون کنه.

دقیقاً

m چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:19 http://girl-alone2014.blogfa.com/

سلام.خوبی؟
فک نمیکردم اصلا باز بیای وبم....!
اصلا وقت نکردم پست بزارم

سلام مرسی.

محدثه بانو چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 18:14

والا این چندوخته انقد اتفاقات بد افتاده ک نمدونم چی باید بگم در جواب سوالت...!

ایشالا که پیدامیشه واسه همه شغل مناسب بعد انتخابات:)))

امیدوارم

aurora یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 16:35

سلام خوبید؟

خیلی دوست داشتم اولین جمله رو بتونم عمل کنم...

شغل...
تا جایی که یادم هست خیلی زحمت کشیدید برای بدست اوردنش و شغل های مختلفی رو امتحان کردید...
جوابی ندارم براش...

امیدوارم زودتر شغلی که دوست دارید رو پیدا کنید.

موفق باشید

سلام مرسی
خیلی کمرنگی توی خاطرات و ذهنم. میدونم میشناسمت اما یادم نمیاد.
مرسی ممنون.
به جود و الهام هم گفتم. خودم رو فقط نمیگم کلی میگم.

بهامین یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 14:12 http://notbookman.blogsky.com

سللام
خوبین؟
بهتره اینجور به موضوع نگاه کرد.باید همه خواسته ها رو از خدا خواست اما کمی هم باید صبور بود
همه چی همون میشه که ما بتده ها دوست داریم

سلام
مرسی. تو خوبی؟
امیدوارم هرچی به صلاح هست برای همه رقم بخوره

مونا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 20:58

سلام فقط میتونم بگم خدابزرگه و خودش همه چی رو درست میکنه شاید برات اتفاقای بهتر رو در نظر گرفته.تو که تلاشتو کردی.
من معتقدم هیچی رو نبایدبه زور از خدا بخواییم.شاید خدا بهمون کمک کنه ولی از اونور شاید به نفعمون نباشه.پس همیشه بگو خدا خودت هرچی صلاح میدونی و بسپرش به خود خدا.مطمئنم کارا درست میشه فقط باید خالصانه باشه.
همیشه دعات میکنم انشالله مشکل حل میشه و به این روزات میخندی

مرسی مونا.
لطف داری که منو دعا میکنی.

Jud شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:18

علیرضا من فکر میکنم شاید اون لحظه ای که فکر میکنیم ته خطه دیگه نمیشه دیگه نمیتونیم ادامه بدیم،ته خط نیست.
یه شغل برای خدا چیزی نیست که....
اینکه هنوز میسر نشده نمیدونم دقیق به چی ربط داره.ولی رفیق تو خسته نشو،تلاشتو ادامه بده.توکلتو از دست نده.
منم برات دعا میکنم.

سلام
هوووم قبول دارم شاید وقتی فکر میکنی ته خطه هنوز ته خط نیست
ممنونم به الهام هم گفتم من منظورم کلی هست. فقط شخص خودمو نمیگم

الهام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:17

سلام
اول از همه که ایشالا پیدا میشه فقط لطفا نا امید نشو و با قدرت بازم بگرد
دوم این که یه سری کلاس های تقریبا رایگان توی فنی حرفه ای ها میزارن برو اونجا یه مدرک کاری بگیر و این که بعضی از صاحبکارا میان اونجا دنبال آدم های متخصص
ایشالا این دفعه نوبت تو باشه
توکل به خدا
بارونم داره میاد
ایشالا درست میشه

سلام
ممنونم
من بحثم خود شخص بنده فقط نیست کلی گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد