پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

زادروز

بالاخره یک سال دیگه هم گذشت هم از عمر من هم از عمر وبلاگ و هر دو بزرگتر شدیم. خب خیلی اتفاقات افتاد خیلی چیزا یاد گرفتیم. پستی و بلندی زیاد بود. 

مدتی نمی نوشتم. درگیری های بیمارستانی، آشناییت های جدید، فشار های کاری و بیکاری همه دست به دست هم داده بودن و مجال نوشتن رو نمیدادند. اما خب الان همه چی رو به راهه.

خوشحالم که الان پرانرژی هستم. نمیخوام این یک سال رو بهش فکر کنم میخوام یه جوری از ذهنم پاک بشه و مخصوصاً این چند ماه اخیر به همین دلیل چیزی ازش نمیگم.

بهتره از اینده حرف بزنیم. یه امتحان سر راه دارم که امیدوارم قبول شم. و اینکه نوشتن رو دوباره شروع کنم. هنوز ایده و داستان و ماجرایی به ذهنم نرسیده. اما خب بالاخره توی این یکی دو روز یه چیزی میرسه. پس منتظر خبرای خوب باشید.

متاسفانه  خیلی چیزها رو دوست دارم بگم اما وبلاگ رو آشناها پیدا کردن. از طرفی بعضی دوستان اگه مثلاً بیام بگم مریض بودم لطف میکنن و توی شبکه های اجتماعی بصورت خصوصی میان و جویای احول میشن. به همین دلیل خیلی چیزا رو نمیشه گفت.

-------------

پ.ن1: بانک مهر اقتصاد و بانک سامان ممنونم که تولدمو تبریک گفتین.

پ.ن2: همراه اول ممنونم که بهم 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه دادی ولی من کسی رو ندارم که بخوام استفاده کنم و یک دقیقه اشم هنوز استفاده نکردم پس پلمپ بهت تحویلش میدم.

پ.ن 3 : اونی که توقع داشتم بهم تبریک بگه نگفت. اما خب حتماً مشکلات داره.

پ.ن4: خواهر عزیزی که از آلمان برای من پیام تبریک فرستاد ازت متشکرم

پ.ن5: بالاخره یکبار تو عمرم کادو تولد کردم بهترین چیزی بود که بهم کادو دادی عزیز ممنونم ازت.

پ.ن6: اگر ممکنه وبلاگ وبلاگ توی خود وبلاگ پیام بذارید و کامنت وبلاگی رو توی شبکه های اجتماعی نگید لطفاً. و نپرسید چیزای شخصی رو ممنونم.

دوستون دارم همه کسایی که به اینجا میان و سر میزننن

پ.ن7: از بهامین ، جودی، الهام، سارا ، مریم و کسایی که شاید اسمشون از قلم افتاد تشکر که جویای احوال بودن.

پ.ن 8 : اون دکتر وبلاگ روزی مقل امروز همش بسته ایی جریان چیه؟ یه خبری از خودت بده


..............................

ویرایش : نل وبلاگت رمز دار شده افتخار داشتیم رمز رو بده جویای احوالت باشیم

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:55

سلام
با تاخیر تولدتون مبارک
منتظر نوشته هاتون هستیم
همبشه شاد و موفق باشید

مرسی ممنون
شما لطف دارین

بهامین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 http://notbookman.blogsky.com

تولدتون مبارک
ببخشید با تاخیر شد
وهمینطور روز مهندس هم تبریک میگم

مرسی ممنون

Jud پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:07

به به سلام،
تولدت مبارک؛)

سلام مرسی

:) چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 23:41 http://my-netbook.blogsky.com

تولدتون مبارک
ببخشید من دیر متوجه شدم صفحه کامل برای من باز نشده بود رنگش درست شد

خواهش میکنم

Maryam h چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 23:40

سلام
خوشحالم که خوشحال برگشتین:) خداروشکر
تولدتون مبارک.ایشالله که خدا بهتون عمر باعزت بده و به همه ارزوهاتون برسید

سلام
مرسی ممنونم

مونا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 23:38

تولدت مبارک...........

مرسی ممنونم

:) چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 23:38 http://my-netbook.blogsky.com

سلام
امیدوارم هیچ راه نجاتی نداشته باشید وقتی غرق در خوشبختی هستید...
قالب وبلاگتون تیره هست، رنگ فونت هم تیره، برای همین خوندن یکم سخته اگه دوست داشتید قالب رو تغیر بدید
سلامت و سربلند باشید

سلام ممنون بابت نظرتون چشم قالبی پیدا کردم مناسب عوض میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد