پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

معذرت خواهی

سلام

اینو مثه یکی از متن های جودی شروع میکنم.

قرار بود بیام و داستان رو بنویسم نشد

قرار بود بیام و ماجرای خواستگاری رو بگم نشد.

قرار بود بیام و به همه سر بزنم نشد.

قرار بود یه ویژه نامه امشب بزنم ولی اونم نشد.

من از همه معذرت میخوام بابت همه بد قولی های این چند وقت... 

همه رو جبران میکنم. شما به بزرگی خودتون ببخشید.

....................

در مورد آزمون نظام. بالاخره روز موعود فرار رسید و رفتیم امتحان رو دادیم. اول از همه واسه دعای خیر همه متشکرم. 

زمان امتحان 180 دقیقه و جزوه باز بود. رشته ما 9 کتاب و یک ماشین حساب با خودمون بردیم و یک کتاب که بهش میگفتن کلید واژه. 

امتحان 60 سوال داشت که حداقل باید 30 تست رو جواب میدادی (بدون غلط چون امتیاز منفی داره) به این صورت بود که شما صورت سوال رو میخوندی و کلمه کلیدی سوال رو پیدا میکردی و بعد در کتاب کلید واژه اون رو پیدا میکردی. و جلوی اون کلمه توی کتاب کلید واژه نوشته شده بود که توی فلان کتاب و فلان صفحه در مورد این کلمه کلیدی گفته شده. بعد به کتاب و صفحه مورد نظر رجوع میکردی و اون صفحه رو می خوندی تا جواب رو پیدا کنی.

من 25 تست زدم که اعلام کردند وقت تمام شد. و برای خالی نبودن عریضه پنج تست رو همینجوری زدم. اگر خیلی خرشانس باشم اون پنج تست درست باشه که قبول میشم. که این اتفاق از محالاته 

......................................

مطلب اصلی که امشب اومدم بگم این بود که یک سال دیگه هم گذشت. بازم وبلاگم یک سال بزرگتر شد. اینجا جاییه که توی بدی ها و خوبی ها باهام بوده. جاییه که دو بار لباس تنشو عوض کرده. جاییه که میدونی چی کشیدم. باهام حرف میزنه. دوستش دارم پسر خیابونی پسری فوق العاده بوده و هست. امیدوارم که خواهد بود هم بشه.

و مطلب اخر اینه که خود پسر خیابونی (خودم) هم فردا 4 اسفند راس ساعت 10 صبح اونم یک سال دیگ بزرگتر میشه. پیرتر میشه. خیلی چیزا یاد گرفت. خیلی چیزا از دست داد. اما هنوزم امیدواره. امیدواره. امیدوار....


نظرات 30 + ارسال نظر
Sara سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 http://www.motevalede-december.blogsky.com

علی؟ حالت خوبه تو؟؟

بله؟
خوبم. شکر

خانوم عینکی! دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:35

سلام عاقای نویسنده!
چطوری؟ کم آپ میکنی!
خیلی دیر رسیدم برای تبریک! روز تولد مامانم هم 4 اسفنده !
تفلدت مبااااارک!
و عیدت هم پیشاپیش مبارک!
چخبرا؟؟؟؟

سلام
ممنونم
سلامتی. اپ میکنم به امید خدا

j شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:22

من که نمیدونم ولی اگه خواستگاری رفتنتون هم شبیه به قولتون به پست گذاشتن باشه که....
خدا واقعا بهش صبر بده..:دی
البته پست بذارید یا نه که برای من فرقی ندا ه(آیکون عینک آفتابی)
مهم نفس قول دادنه:/
کار زشتیه:/
خیلی زشت:/
تایید هم نکنید:/

اتفاقاً شاید باشه :دی
بله بله درست می فرمایید.
تایید میکنم که بدونم چقدر بد قولم

نل شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:16

پست بعدی علیرضا:
ببخشید دوستای گلم این مدت نبودم.دیگه سال نو شده.عیدتون هپی هپی


یعنی اگه پست بعدیت این باشه تا شهرتون یورتمه میام کچلت میکنم با موچین.
چ معنی داره ازت خبری نباشه اینهمه وقت؟


چشم این نیست

موج سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:52 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

تولدت مبارک

مرسی و ممنون موج

هیوا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 14:12 http://yektayegiti.blogfa.com

سلام آقا علیرضا
از حافظه نگو که دلم خونه...
نمیشه هر کاریم انجام بدین نمی بخشم
اما خب شاید بشه یه کاریش کرد.
بیاین وبم متنامو بخونین یه خورده بخندینو انرژی بگیرین که انرژیتونم به ما میرسه...شاید اونموقع شاید بخشیدم
منتظرما

سلام
باشه چشم در اسرع وقت میام و سر میزنم

هیوا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:50

سلام آقا علیرضا
نمیدونم چرا همش یادم میره
هیچی فقط میخواستم بگم من نبخشیدمتون.

سلام
ای بابا پس تو هم مشکل حافظه داری
ا چرا نبخشیدی؟ الان چیکار کنم ببخشی روح هزار و یکم هیوا

نل جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:50

چراااا کااامنتم نصفه اووومده؟؟؟
ی عالمه کامنت بود..ی عالمه حرف زدم...ی عالمه دعای خوب خوب کردم...ی عالمه شلوغکاری کردم...........چراااا کامنتم نصفس؟:(:(:(:(:(

من تقصیری ندارم. گفتم بلاگ اسکای نصفه شده هیچکی باور نکرد. دیدی

ویس جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:15 http://heybateveys.blogsky.com

سلام
تولد خودتون و وبلاگتون مبارک ان شاءالله که سالهای سال زندگی توام با آرامش و نشاط و سلامتی داشته باشین

سلام
مرسیییی

هیوا جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 http://yektayegiti.blogfa.com

سلااااااااااام
هیوا با کلی انرژی اینجاست
روزتون انشاءا... عالیه عالی
خوبین؟......خوشین؟...
روح هزارم هیوا؟.......اینجاست...حالشم توپه
خب دیگه حرفام تموم شد
انرژی رسید؟

سلام
ممنونم بله رسید

نل پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:45

من خنگم نه؟
روزی دوبار میام حداقل سرمیزنم!اونوقت یادم رفت تبریک بگم:(

عاقو خب ببشخین...
ی عالمه تبریک و جیغ و هورا و دست و قر و شلوغکاری برای تولد علیرضای پست نزار

نه بابا خنگ چیه خدا نکنه. :دی
مرسیییی نل
اخرم تیکه اتو انداختی. باشه پست میزارم :دی

بهامین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:13 http://notbookman.blogsky.com

راستی روز مهندس تبریک میگم بهتون

ممنونم.
مرسییییی

بهامین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:15 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
با دوروز تاخیر تولدتون مبارک
ان شالله ازمون نظام هم قبول میشین و خدای نکرده اگه نشد سال دیگه
اهداف مهم سخت بدست میان

تولد وبلاگتونم مبارک

سلام ممنون
سخت به دست میان. موافقم
مرسی

هم نفــــــــس چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:29 http://hamnafas-an.blogsky.com/

سلام تولدتون با تاخیر مبازک

ان شاالله که موفق باشید براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

مطالبتون مثل همیشه عالی و دلنشینه

ممنونم هم نفس جان

هیوا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 http://yektayegiti.blogfa.com

سلام سلام
صبحتون بهاری
روز قشنگ و بانشاط و پرانرژی داشته باشی آقا علیرضا

سلام ممنون شما هم همینطور

هیوا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 http://yektayegiti.blogfa.com

سلام آقا علیرضا
چه عجله خنده داری
هیوا از خنده مرد
برگردی بگی روح از الان میگم آینه

سلام :دی
چطوری روح هزارم هیوا :دی

Maryam h سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:46 http://words-world.blogsky. com

سلااااام
من نبودم یه مدت:/
جام خالی نبود؟؟
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
ایشالله خدا عمر با عزت بهت بده داداش

چرا جاتون خالی بود. خوش اومدی منم نبودم.
مرسی ممنون

هیوا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:28

ای کاش زودتر میفهمیدم امروز تولدتونه.
آخه من برای تولد دوستای وبلاگیمون پست تولد میذارم.
اشکال نداره بعدا براتون یه پست میذارم
اما چون ماهی یه بار پای comمیشینم پست تولد شما رو همزمان با پست تولد مامانیم میذارم15 اسفند.
دوباره تولدتون مبارک
راستی تولد وبتونم مبارک باشه.انشاءا... عمر وبتونم طولانی باشه تا ما از حضور مستمر شما فیض ببریم

مرسی
مرسی
ممنونم
تولد مادرتون هم پیشاپیش مبارکه

هیوا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:19

زیباترین گلها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غمهایت آرزومندم.
تولدتون مبارک

ممنونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:19

سلام.تولد وبلاگتون پسا پس مبارک باشه.
تولد خودتون دیگه خیلی مبارک باشه.تقریبا 11ساعته به دنیا اومدین.فکر کنم یه کم دیر رسیدم.ولی دلیل نمیشه شیرینی به من تعلق نگیره!
این دیگه چه جور امتحانیه؟؟ چه باحاله!
چرا نمیشه از این شکلکا استفاده کرد؟؟ :((

ممنونم.
نه شیرینی براتون کنار گذاشتم
امتحانش اونقدرها هم ساده نیست
شما دومین نفری که اینو میگه. شکلک ها مشکلی ندارن اخه

سیاهی کیستی؟ نه اسمی و نه ادرسی

هیوا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:16

شکفته شدن گل پر مهر وجودت در پر مهرترین ماه سال،که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است،مبارک باد.
تولدتون مبارک

ممنونم. شما ترکوندی شرمنده کردی به خدا

هیوا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:12 http://yektayegiti.blogfa.com

سلاااام
تولدتون مبارک آقا علیرضا
امیدوارم به آرزوهای زیباتون برسین.
زیر سایه پدر و مادرتون زندگی پر از عشق و محبتی داشته باشید.
عمرتون هم طولانی پر برکت باشه.

ممنونم. شما هم ان شاءالله به خواسته هاتون برسید

سحر سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:50

تولدتون مبارک :)
ان شالله همیشه موفق و سلامت باشید...

مرسی. ممنون

بانوجان سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:19

عاقا اون کامنت سیاهه واسه منه!
یادم شد اسم بنویسم!
چرا ارور ندادو تایید شد؟؟؟؟؟؟؟

اتفاقاً حس کردم کار تو باشه.
نمیدونم چرا

sara سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 http://www.motevalede-december.blogsky.com

سیاهِ کامنت پایین استعاره از سیاهچالس،حافظه من هیچیش نیس فقط یکم خستس؛)

بله
خسته ای میفهمم خسته

در ضمن سمت چپ یه نیگاه مینداختی توی لینک های خودم سیاهچاله بود اونجا میرفتی پیداش میکردی خانم خسته

sara سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:28 http://www.motevalede-december.blogsky.com

اووووههه چقد تولدا زنجیروار شده تو اسفند؛))) میگم علی نظرت چیه یه قلمرو برای خودمون تعیین کنیم من فک میکردم تعدادمون کمه ولی کلی اسفندی کشف و ضبط کردم؛)) خلاصه اینکه دارن اشاره میکنن تولدو تبریک بگو برو و روده درازی؟دهن درازی؟ زبون درازی؟ نکن؛) تولدت مبارک پسر،نگفتی چند ساله شدی ولی فک کنم27-28 شده باشی؛) تولدت خیلی خیلی مبارک؛) فک کنم دوبار اومد:)

دقیقاً. فکر نمیکردم این همه اسفندی دورم پیدا شه.
(آدم ها یا اسفندی هستند یا ارزو دارن اسفندی باشن) البته دلیلش هم اینه که من اسفندی شدم
هوووم فکر پلیدانه و خوبیه.
مرسی
اره همون ساله شدم

کاکتوس سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 00:25 http://mohandesjan.blogsky.com

سلام :)
اولا تولدتون مبارک :))) ایشالا ۱۲۰ ساله بشین :))

دوما تولد وبلاگتون مبارک :))) ایشالا ایشونم ۱۰۰ ساله بشن :))

سوما ایشالا اون پنج تست درسته ؛)
چه امتحان باحالیه! جالب بود!

سلام
اولا ممنون
دوما وبلاگم گفت بگم ممنون :دی
سوما یعنی میشه؟ منو تو کتاب رکورد های شانس دار ترین مینویسن :دی
اصلاً هم باحال نیست زمانشو بیشتر کنن لطفاً

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 00:02

مباااارک باشه تولدتون....!ایشالا تا آخرعمرتون زنده باشین...

ماک عادت کردیم استااااد!!ب بدقولی!:خجالت
اگه امکان داره ک جبرانی بذارین واسه همشون!!!

سلام. ممنون. تا اخر عمرم زنده میمونم خوبه؟ :دی
ببخشید دیگه تکرار نمیشه. چشم واسه همشون میذارم.
نه اسمی و نه ادرسی سیاهی کیستی؟ :دی

هم راز دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:48

سلااااااام برای چی اومدین اعلام.کردییین !!! :/
اومدم تولدتو نو تبریک بگم برادر ؛ که دیدم.خودت پست گذاشتی :/
تولدتوووووووون مبااااااارررررررک
اسفندتون هم قششششنگ

سلام. نولد وبلاگمو اومدم تبریک بگم :دی
ممنون.
مرسی. مرسی.
راستی وبلاگت چرا اینجوری شده

جودی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:07

سلام:/
دلم میخواست بیام ادامه ماجرای خواستگاریت رو برای بقیه تعریف کنم،نشد!:/
خلاصه اینکه تولدت هم پیشاپیش مبارک...

تو که همیشه نشدی. :دی
مرسی و ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد