پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

دیگه نگاه نمی کنم

سلام.

از امروز دیگه تصمیم گرفتم که هیچ فیلمی رو نگاه نکنم. البته چند تا فیلم در تاریخ سینمای جهان مورد تقدیر هستند ولی اصولاً محوریت فیلم های دنیا در این خصوص هستند.

فیلم های ایرانی : باید یه ردپای عروسی توش وجود داشته باشه. حالا یا قراره بشه یا بوده یا ماجرای عروسی هست. خب بابا چرا اخه اینجوریه.

فیلم های سینمای شرق: اوه اوه اوه. این فیلم ها یه جوری پخش میشن انگار طرف توی فیلم نعوذبالله خداست. بیست متر تو هوا می پره. اخه مگه میشه؟ یا اون فیلم لین چان ( فکر نکنم همه سنشون به دیدن اون فیلم برسه. جنگجویان کوهستان بود اسمش) لین چان سه روز گارد دعوا میگیره با رو به روییش. تو این بین یه بچه هم میاد سنگ بهش میزنه بازم تکون نمی خوره. آخه بابا یه کاری کنید با عقل جور در بیاد. سه روز؟ بگیم آب و غدا نخواد بخوره ولی  واسه قضای حاجت که باس تکون بخوره. نمیشه که. یا جومونگ اگه چشاش رو نمی بست مثل رابین هود نمی تونست تیر بزنه. ای بابا اینم شد فیلم.

فیلم های بالییود: دیگه حرف نزنم بهتره. طرف توی خیابون از یکی رد میشه ییهو می بینی دو ساعت با هم تو جنگل مثه سگ و گربه دنبال هم هستند و شعر می خونند و میرقصند. اخرش بعد دو ساعت می فهمی بابا اینا همش تو خاطراتشون بوده. جالبترش اینه دوتاشون یه خاطره دارن و یه جور فکر میکنن. ملت رو اسگل گیر اوردند.

فیلم های هالیوود: این دیگه آخرشه. طرف از دزد و قاچاقچی و آدم خوار داره فرار میکنه ییهو دختره رو از روی یه جوبِ دو سانتی رد میکنه دختره هم خوشحال میگه: وایییی تو قهرمانی و منو نجات دادی و می پره بغلش و لب و لب بازی. ییهو صبح میشه میبینی از روی تخت کنار هم بلند میشن. بابا انگار عمه من بود داشت از آدم خوارا فرار میکرد. خب یکم واقعی باشید. 

همه مردم رو خر فرض کردند. 

البته شاید الان بیایید و هزار تا فیلم بگید با این گفته ها جور در نمیاد (شاید) ولی رای با اکثریت است. وقتی اکثراً اینجوری باشه اقلیت دیده نمیشه.

در آخر بازم میگم خیلی فیلم های مورد تقدیر وجود داشته ولی دهه ها طول می کشه تا چنین فیلمی به مردم عرضه بشه.

............................

پ.ن1: ممنون واسه دوستانی که جویای احوال بنده حقیر بودند. لطف شما رو می رسونه. دوستتون دارم.

پ.ن2: این مطلب رو از روز شنبه قرار بود بفرستم ولی خب درگیر مشکلاتی شدم که انشالله تا فردا پس فردا حل میشه.

پ.ن3: به فکر همتون هستم. اگه پیشتون نمیام سعادتیه که نصیبم نشده دوستان به بزگی خودتون ببخشید.

پ.ن4: اونی که رمزشو عوض میکنه رمزتو چرا نمی دی من هر روز سر میزنم. زود باش رمز رو رد کن بیاد

نظرات 16 + ارسال نظر
ویس یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:55 http://heybateveys.blogsky.com

راستی یادم رفت ی چیزی بپرسم البته حمل بر فضولی نشه

قرار بود ی عزیزی رو به ما معرفی کنین و بازم قرار بود وبلاگاتونم معرفی کنین که فک کنم یادتون رفته الوعده وفا

همین

نه گفتم وبلاگ رو معرفی نمیکنم اما عزیز رو چشم معرفی می نمایم

sara یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 http://www.motevalede-december.blogsky.com

الان در پاسخ کامنت من ایکون خودچس پنداری باید بذاری؛ تو ساکتی؟؟؟؟!!هر کی همچی چیزی گفته بفرس پیشم توجیحش کنم از اشتباه در بیارمش

(آیکون خود چس پنداری ).
باشه همه رو ویزیت میکنم سمت خودت. فقط ساعت فراغتتو بده واسشون برنامه بدم

J.a جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:47

زنبیل گذاشتم بیام نظر تکمیلیمو بگم:)
والا من خوره ی فیلمم و بغیر از ژانر فضایی مضایی و تازگیها(!)ترسناک....بقیه ی فیلما و شده یه نیم نکاهی میندازم:-)
و اونقدری که با فیلمای هالیوودی حال میکنم میونم با ایرانی ها خوب نیست...
از وقتی گفتی چندبار فکر کردم که بهترین فیلمایی که دیدم رو برات بنویسم...
ولی گفتی دیگه نخواهی دید(عنوانت!)
:/

زنبیلتو پیاز ریختیم توش تموم بشه برات میفرستم
اره در جریانم که خیلی فیلم می بینی. کاش می گفتی شاید همون های باشن که من دیدم و شاید نقدشون میکردم :دی

هم راز جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:28

شما داری حیف میشی توی بلاگ اسکای...باید ببرنت شبکه چهار برای نقد فیلم

هووم شاید یه روزی رفتم. به شرطی که شماها حتما نگاه کنید

بانوجان جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:21 http://banoo217.blogsky.com

فک کنم همه عاقایون محترم نظرشون همین باشه!!!(ولی خعلی باحال نقد کردین!مخصوصا فیلم شرقی!!!)
فیلم نگا نکردنم واسه دوروزه!!!البته واسه منک بی اراده ام!!شاید شما بتونین!

نه بابا خانم هایی هم بودن اینجوری. نه فیلمی که فیلم باشه رو واقعا باید دید.

SAMYANG پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:36

چیزی که می گی درسته ولی من فیلما رو واسه داستاناشون نگاه نمی کنم واسه لحظه هایی که فقط تو فیلما هسن و فقط می تونم باهاشون همزاد پنداری کنم دوست دارم. مثلا من اصلا رقصیدن بلد نیسم ولی رقصای دسته جمعی بالیوود رو خیلی دوس دارم.

خب دیدنتو دوست دارم اینکه لحظه ای همزاد پنداری میکنی

sara پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 18:09 http://www.motevalede-december.blogsky.com

فیلمای ایرانی:| تنها فیلم ایرانی که بعد از مدتها هنوز برام دوسداشتنی مونده فیلم زن دوم بوده.کی میشینه فیلم ایرانی ببینه اخه. ولی فیلمای امریکایی رو دوس دارم.تو که کلا با همه چی مخالفی غرغرو

هوم من و غر زدن؟ خدا رو شکر یکی این حرفو بهم زد همه میگن ساکتی
خب هرکسی یه جور سلیقه داره

Maryam چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:58 http://words-world.Blogsky.com

سلام
اررررره من موافقم باهات،موضوع همشون در یک راستاست درواقع تکرااااری
ولی خب نمیشه ک اصلا فیلم ندید پسر!!
بعضی وقتا برای تفریح
ااااارزوی فیلم دیدن دارما
امان از بی وقتی

نه برای تفریح کارهای جالبتری هم هست.
بله در جریان هستم که آرزوی فیلم دارین.
وقتم گیرت میاد نگران نباش

حسین چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 21:23 http://jadeyebipayan.blogsky.com/

سلام علیرضا
ممنونم که سری قبل به وبم سر زدی
ممنون میشم بازم سر بزنی
در ضمن ادرس وبم هم عوض شدش
رمزم الان برات میفرستم

لطف داری شما
خوشحال میشم

j.a چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:51

زنبیل!

این زنبیل مال کیه اینجا بیاد ببره :دی

Meredith چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:46 http://dr-coffe.blogsky.com

من هر فیلمی دلم بخوتد میبینم نخسوزن همونا که هپیلی اور افتره.....البته عقل تو خیلی به این چیزا قد نمیده

الان به چه زنی حرف زدی آیا؟ :دی

سیاهچاله چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:45

فقط انیمیشن:D
البته من اگه وقت کنم یه وقتایی فیلمای کره ای هم می بینم ... اما هیچی مث دیدن انیمیشن حالم رو خوب نمی کنه :)
پ ن4 =)) :))

اوهوم اونم دوبله گلوری :دی
پ ن 4 بیا خودتو نشون بده :دی

Meredith سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 23:38 http://dr-coffe.blogsky.com

نقد فیلمت تو حلقم خخخخخ من هالیوودی و کره ای دوست دارم
کلا تو فیلم باید همه به هم برسن

یه بار بهت گفتم تو حقت دیدن چه فیلمایی هست

مهندس جان سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 23:37 http://mohandesjan.blogsky.com


همش همینه...من موافقم :|
خیلی باحال تعریف کردین ماجرای فیلما رو

خواهش میکنم. بازم خدا رو شکر یکی شاد میشه میاد اینجا

reza سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 23:27 http://shadyakh.blogsky.com

سخت نگیرررررررررررررر

اخه همش میدونی آخرش چی میشه ادم اعصابش خورد میشه خو. بابا یه تغییر جدید بدین

لبخند ماه سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 23:18 http://labkhandemah.blogsky.com

جالب بود


اول

شما همیشه اولی
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد