پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

یادش بخیر

دلم میخواست دَمِ آخر حداقل کمی حرف با هم می زدیم، نمی دونم دقیقاً چی میخواستم بگم؛
اینکه ازت بدم میاد اما دلم برات تنگ شده!
که برای با تو بودن دیگه آینده ی روشنی متصور نیستم اما سخت دلم میخواد کنارت باشم!
و شاید خیلی حرفای ضد و نقیض دیگه که ذهن متزلزل منو تحریک می کنه و نمی ذاره فکری به حال دو امتحانی که فردا دارم بکنم.
امروز وقتی پای درس نشستم و سعی کردم تمام فکرم رو متمرکز کنم، ذهن فرّارم یه دقیقه پیوسته هم مجال تمرکز رو به من نداد و من در تمام مدتی که سرم روی کتاب بود نتونستم درس بخونم و نه حتی درست به تو فکر کنم؛ اما حداقل این پای درس نشستن اینقدر به دردم خورد که کمی از خیال تو دور بشوم و این اپیدمی به قدر نفس کشیدنی دست از سر من بردارد و تنها باشم با خودم، با تو، با همونی که یه روز دستشو گرفتی و فردا دست رد به سینه ش زدی، شاید به قدر لیاقت تو نبودم و شاید به قدر لیاقتم نبودی که نخواست و شاید خواست و نخواستی و خواستم و شاید سه خواستن هم زمان لازم بود و شاید هم فقط یک خواستن و خواستن او.
...............
پ.ن1: این تو وبلاگ قدیمم بود. 
پ.ن2: خیلی این نوشته رو دوست دارم.
پ.ن3: یاد این افتادم که اون موقع امتحان فیزیک الکتریسیته و ماشین 3 رو با هم داشتم 
نظرات 14 + ارسال نظر
Maryam دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:23 http://words-world.Blogsky.com

اخیییییییی!!!
یه چیزی متوجه شدم
من با گوشیم اپ میکنم اهنگ پخش نمیکنه!!!
راستیییی
بهم یاد میدی چطور میشه کد اهنگو توی بلاگ اسکای گذاشت؟بلاگفا خیلی راحتتر بود

باشه چشم برات میفرستم
خسته نباشی واقعاً خدا قوت
شما با گوشی با مرورگر فایرفاکس باز کنید صدا هم پخش میشه برای اندرویدی ها

J.a دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:53

راستی من چند روز قبل یه سوال پرسیده بودم ج ندادینااا
شما همون شناسه هستید؟!؟!:دی
*خصوصی

نه من نبودم من با اسم واقعی جایی نیستم
اسم اونجا اشناست ولی نبودم

هم راز دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:51

سلام آقا علیرضا
یه کامنت توی وب دوستان ازتون خوندم ؛ خنده ام گرفت....جالب بود.
میگم میخوای شما هم از دکوراسیون اتاقت که همیشه عوض میشه عکس بزار

نه مرسی ترجیح میدم همینجوری سکرت بمونه

مهتاب دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 18:42 http://http://girl-alone2014.blogfa.com/

سلام خوبین؟!
مرسی که بهم سر میزنید ونظرتونو میگید...
راستش خیلی خوشم اومد ازین مطلبتون...
میشه گف رابطه حسی خوبی میشه باوبتون برقرار کرد به خصوص وقتی میام وبتون ویه موسیقی بیکلام سنتی پخش میشه خیلی ارومم میکنه...
به مطالب قبلمم سربزنید
موفق باشید.

مرسی
نظر لطفتونه
ممنونم
چشم حتماً

مریم جوون دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:42 http://rkhmm.blogfa.com

دوست عزیز
میشه ازتون خواهش کنم به وبلاگ منم یه سر بزنید و واسه تفلد عشقم یه پیام تبریک بذارید

ممنون میشم ازتون
اگرم بشه بلینکی منو که میگم آقوی همساده حتما تند تند بهت سر بزنه خخخخخخخ
منم میلنکمت
ممنون

چشم حتماً

مریم جوون دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:40 http://rkhmm.blogfa.com

متن خیلی قشنگی بودش

مرسی

Meredith دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:09 http://dr-coffe.blogsky.com

هی....خدا نکشتت که پست عاشقانه میذاری فکر کردم برا مغناطیس و ماشین نوشتی خخخخخخ بعدا فهمیدم نه بابا اون موقع امتحان داشتی...آخه من نمیدونم چرا وقتی چشمم به یک متنی می افته اول آخرش رو میخونم بعدا اولش رو

:دی
منم همینطور بودم

sara دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 http://www.motevalede-december.blogsky.com

اوه شکست عشقی...!!! خوب بود پستت

مرسی.

بهامین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:39

چه خوبه مطالب وب قبلیتون دارین
من که به لطف بلاگفا
همش پاک شد

منم فکر میکردم پاک شد بعد فهمیدم که پاک نشده

هم راز دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:36

همینجوری گفتم :)
اصلا کنجکاوی در این موارد ندارم؛ مثل بقیه...

میدونم دوست عزیز

j.a دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:10

من نسبت به این جمله ی «شاید آره شاید نه»شما حساسیت پیدا کردم:/
یه کلام بگو آره یانه قال (غال؟!)قضیه رو بکن برادر من!!

مجهول بودن رو دوست دارم. اینکه فقط خودم بدونم چی هستم
چقدر خفن شدم من

هم راز دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:51

اوه اوه....تجربه دار و سابقه داری شما هم انگاری هاااااا....

جواب دادم اما ثبت نشده
گفتم یه بار به سارا (متولد دسامبر) گفتم.
من معتاد نیستم اما به اندازه یک معتاد اطلاعات دارم
در این باره نیز صدق میکنه شاید اره شایدم نه

J.a دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:30

ج دادم
تا انتقام اون کامنت های سه نقطه دار تهش روکه مینوشتین ازتون نگیرم ول کن نیستم:دی

عقده ای

Maryam یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:11 http://words-world.Blogsky.com

خخخخ
من فک کردم الان نوشتی گفتم فازت عوض شده
قشنگه!و خیلی جالب
ای ای اقوی همساده کجاااایی!!!!

نه خدا نکنه فازم عوض شه
ممنون
بالاخره اقوی همساده میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد