پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

نامه ایی به خدا

سلام خدا جون. خوبی؟

باز هم من اومدم که باهات صحبت کنم. همون آدمه که اون دفعه اومد و صحبت کرد. منو یادت میاد؟ نکنه همونجور که من فراموشت کردم تو هم فراموشم کردی؟

خدا جون یه چیزایی دیدم که خیلی ناراحتم. اومدم فقط به خودت بگم خود خودت. اول از همه ببخشید که وقتی دلم میگیره و مشکل دارم و پر از غصه هستم میام پیشت و وقتی خوشحالم فراموشت میکنم. میدونم که می بخشیم. فقط به این خاطر که بزرگی و دلت رئوفه. خب حالا اومدم این چیزایی که دیدم رو بگم. خدایا چرا آدمات اینقدر بد هستند؟ چرا وقتی که تو هستی منت و خواری بنده هاتو می کشن. اصلاً یه گله دارم ازت چرا آدمای بد رو یه جای بالا می زاری که بقیه برن منت اونا رو بکشن؟ امروز زن و بچه ایی دیدم که به خاطر چیزی کلی بد و بیراه از دارنده اون چیز شنید. آخرشم اون زن به خاطر بچه اش حرفی نزد و با منت اون چیز رو درخواست می کرد. وقتی زورمون نمیرسه چطوری بگیریم؟ اخر هم اون زن مجبور شد به خواسته اون یارو تن بده تا بتونه اون چیز رو برای بچه اش فراهم کنه.خدا جون میشه بهمون عزت نفس بدی؟ میشه بهمون اراده بدی؟ قدرت بدی؟ میشه کاری کنی که هیچکس خفت و خواری نچشه؟ خدا جون دوستت دارم. کمکمون کن....

نامه ایی از یک کودک 10 ساله

پروردگارا آرزویم این است که تو را در وجودم حس کنم. آرزویم این است که نور تو را در باطنم دریابم. خداوندا تو آن بی نیازی که هر نیازمندی را بی نیاز می سازی. ای هستی جهان ما آن بندگان ضعیف تو هستیم که در مقابلت سر فرود می آوریم. باشد که نظری بنما تا ما نیز از نظر کردگان آن دیده بینای تو باشیم. خداوندا آرزو میکنم که هیچ انسانی در این جهان پهناور زمینی آلوده به گناهان نباشد. آرزو می نمایم که نور تو در این هستی گسترده شود و عدل و داد الهی همه را به سر مقصود منزل تو راهنمایی نماید. پروردگارا دل دلم چیزی می لرزد. اشکی ست که از دل برمی آید برای بیماران. خداوند بزرگ و نور امید یاور انسان های بی یاور در این جهان باش. ای بزرگ در این دنیا انسان های فقط تنها چشم امیدشان به توست. باشد که هیچ بنده ایی گرسنه نماند. ای رب عالمیان تنها تو هستی که می توانی انسان ها را به راه راست هدایت بنمایی پس این را از آدمیان دریغ نفرما. از تو خواستن افتخار بزرگیست. نیایش به درگاه وجودت آرامش دلهاست. این آرامش را به همه ارزانی فرما.

نامه ایی از بنده حقیر

...................

پ.ن1: توی این شبهای عزیز همه محتاج دعا هستند. همه انسان ها و دوستان و آشنایان و همسایه ها رو فراموش نکنید.

پ.ن2: آدم های صعب العلاجی هستند که فراموش نکنید.

پ.ن3: عزیزی هست که یک سال و نیم هست روی تخت و زندگی نباتی رو داره سپری می کنه. خیلی محتاج دعاست لطفاً براش دعا کنید که بلند شه

پ.ن4 : التماس دعا



نظرات 10 + ارسال نظر
mooty یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:23 http://dj-mooty.blogsky.com

اولا ک خیلی قشنگ بودش حتما هم دعا میکنم.
اینم جواب کامنتت:
درست میگی علیرضا
ولی خب من به قول تو از درس بیزارم بیزااااار چرا هیشکی نمیفهمه اخه
حداقل چیزای دیگه رو کمتر باید بخونم دیگه
سعی میکنم :|

مرسی
افرین سعی کن. چرا می فهمم بیزاری

ویس یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 http://heybateveys.blogsky.com

ان شا ءالله که همه مریضا شفا پیدا کنن تو این روزای عزیز و ان شاءالله که امام زمان ظهور کنن تا ما دیگه شاهد هیچ ناعدالتی -فقر و سایر مشکلات و گرفتاریایی که بنده های خدا بواسه همدیگه درس میکنن نباشیم

التماس دعا

هم راز جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:29

ناراحت شدم.... :(
یا امام حسین....

هم نفــــــــس جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:09 http://hamnafas-an.blogsky.com/

آمین .......

ان شاالله حاجت روا .....

ممنون

نیلوفر(آبی دلان) جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:51 http://niloofernando.blogsky.com

چقدر مطالب جدید !
حیف که وقت خوندن همه شونو ندارم . :(

درسته که بعضی از آدمایی که ما اونا رو "بَد" میدونیم ، به مقام و موقعیتی میرسن و ازش سوء استفاده میکنن و هرکاری که دوست دارن انجام میدن ؛ ولی اونا یادشون رفته که خدایی اون بالا هست و ناظر تمومی کاراشونه و بالاخره یه روزی میاد که باید تانوان اعمال زشتشون رو پس بدن .
از طرفی ، خداوند می فرمایند که بعضی از آدم های بد رو به حال خودشان میگذاریم و چه بسا در این دنیا به آن ها مال و ثروت (و شاید موقعیت خوب) میدهیم ، تا هرچقدر که میخواهند درونش غرق شوند ... اما آن ها نمیدانند که برای آن ها عذابی دردناک است ؛ ما هرکه را که بخواهیم ، هدایت میکنیم .

شاید این دلیلی باشه ، واسه موقعیتای خوب داشتن همچین آدمایی !



انشاالله به حق این شبای عزیز ، بیمارا شفا پیدا کنن .
التماس دعا .

ممنون بابت حضور سبزت
بله نکته خوبی بود
انشاالله

zahraa جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 http://dr-coffe.blogsky.com

آمیییییین
انشالله مشکلات همه حل شه ....ایشالله اون مریض مورد نظر شما هم شفای عاجل پیدا کنه بحق امام حسین

انشاالله

بهامین جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:21

سلام
چقدر زیبا با خالق هستی صحت کردین
بین صحبت ها و درد دل ها
برای منم دعا کنید

ممنون
چشم

فرید جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 http://kindgod19.blogsky.com

ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ
ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ،
ﺍﺯﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ.
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ
ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ« ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ » ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ.
خدای خوب من
ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ.

آمین

فرید جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 http://kindgod19.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون از حضورت

Maryam جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 http://words-world.Blogsky.com

سلان
نامه بسیار زیبایی بود،امین
و اون زن.....سکوت بهتره ادم نمیدونه چطور احساسشو بگه
همه رو دعا میکنم
منم خیلی محتاج دعای خیر شمام

ممنون
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد