پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

سلام

سلام خدا خوبی؟ حالت خوبه؟ با ما آدما حال میکنی؟ خداجون منو یادت هست من همونم همون بنده کوچیکت که یه روزی صدات میکرد و باهات حرف میزد یه مدت یادش رفته بود تورو الان برگشته خدا صدات میکنه کجایی چرا جوابش نمیدی دلش پره از همه ادما از زمونه میخواد پیشت شکایت کنه اما نمیدونه از کجا بگه از کی بگه از مشکلات خودش یا از مشکلات اطرافیانش خدایا وقت داری به حرفام گوش بدی؟ بزار برات از مردم بگم شاید حوصله ات رو سر ببرم ولی ببخش که وقتت رو میگیرم اگه حوصله داری بخونش خدا طولانیه اما بخون

خدایا ادما بد شدن گناهشون زیاد شده دزدیشون، دروغشون، کلاهبرداریشون زیاده اما بچه ها چه گناهی دارن؟ مگه نمیگی انسان فطرتن پاکه؟ خب اگه پاکه چرا به خاطر اونا بارون نمیاد. امروز یکی میگفت کار اجنبی هاست اونا سلاحی دارن به اسم هارپ میزنن و تاثیر میزاره خب بزنن مگه تو سلاحت از اینا قویتر نیست خدا؟ اما من میگم تو باهامون قهر کردی ولی تو بزرگی خودت اینو میگی میگی من رحمان و رحیم هستم پس ببخش همه مارو بزار بارون بیاد ببین خوزستانیا چه سختی دارن میکشن خدایا میگی حرکت از شما برکت از من خب اگه ادما بی بخارن حرکتی نمیکنن دلت واسه بچه ها بسوزه بزار این خاک بخوابه بزار بارون بیاد. میدونم همش مال بدی خودمونه.

خداجون حرفای خودم باشه واسه بعد نمیخوام اذیتت کنم اونا رو بعد میگم 

........................

پ.ن: خیلی دنبال عنوان گشتم چیزی به ذهنم نرسید

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:43

خیلی قشنگ بود.خدا خیلی مهربون تر از اونیه که فکرشو میکنیم.فقط ما بنده های فراموشکار و بدی هستیم.

اوهوم

tika دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:37

حرف دل من بود و زیبا نوشته ات. پایدار باشی

ممنون. شما لطف دارین

AHMAD شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 http://hor-73.rzb.ir

فقط چشمام بارونی شد...

آزاده باش برای آزادی...

خدا ما رو بکشه چشمای بارونیتون رو نبینیم بخند خنده بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد